جميع النصوص المكتوبة فى المدونة .. مسموح بنشرها ... بس خليك لذيذ .. و ابقى قوول انت جايبها منين .. فاهم ؟؟!



17‏/06‏/2011

انهيــار .

مين قال إنــه ضعف .. 


أيــوة أنا بنهــار .. و انهيار تام كمان .. 
و بقعد بالساعات أعيط لوحدى .. 

أيوة انتَ ممكــن تكسر حاجات كتير جوايا .. 
لما تقعد أيــام تخلينى ما اسمعش صوتك .. 

أيوة بغير من البنت دى .. اللى على طول بلاقيها عندك .. 
أيوة بضايق منها .. و بحس بيها .. 
و عشان كدة عارفة انهــا بتحبك .. و أحياناً بتصعب عليا عشان بحسها زيي أوى ..

انتَ بتنسانى كتيــر .. بس مش دى المشكلة .. 
أنا بس خايفة .. نسيانك ليا .. 
يعلمنى أنا كمــان النسيان .. و ألاقينى نسيتــك و أنا مش واخدة بالى ..

أنا عارفة ساعتها .. إنك عمرك .. ما هتسامحنى .. 
و عارفة كمان .. إنى هفضــل اتعب نفسى طوول العمر ..
عشان بس ما فكرتش فيك لحظــة .. و نسيتك فيها ..

انتَ لو كنت بتحاسبتى على أى غلطة عملتها معاك مرة .. 
فأنا بحاسب نفسى عليها .. ألف مرة ..

ساعات كتير ببقى عاوزة اسألك .. هو انتَ لسة بتحبنى زى زمان ..
بس بخاف اووى من اجابتك عليها .. فما بسألــش .. 
و بسكــت .. و بكمل ف انهيارى الداخلى .. 

أنا عارفة انى هفضــل أحب صوتك .. و ضحكك و عصبيتك ..
وكل .. كل ما فيك .. 
و عارفة برده .. انى هفضل طول عمرى ف انهيــار ..
إهــداء : لشخص واحد فقط .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

التمرد للجميع .. قول اللى عندك ..